Kedvenc szállodám: Oxigén Hotel & Zen Spa

Idén ősszel, az egyik legszebb és legnapsütésesebb hétvégén elutaztunk Heves megye egyik kis falujába, Eger mellé, Noszvajra. Itt nyílt meg az Oxigén Hotel és Zen Spa! Már nagyon vártuk ezt a hétvégét, szerettünk volna kicsit elszakadni a nagyváros zajától és madárcsicsergésre, friss levegőre ébredni! Na ezt itt meg is kaptuk! Annyira jó volt! 🙂 A Hotel ismerős lehet azok számára, akik régen jártak ezen a vidéken, ugyanis a régi Fenyő Hotel lett teljes egészében felújítva, átépítve, kibővítve! Sajnáltam is volna, ha nem így történik, mert akkor eggyel kevesebb törzshelyünk lehetne! Imádtuk, a Hotel belső kialakításában, designjában teljes egészében az angolok által nagyon kedvelt stílus jön vissza, kellemes és kényelmes, megnyugtató a léleknek, pihentető a szemnek! Nekünk Standard szobánk volt, ez egy alaptípus, és mégis annyira letisztultságot, kifinomultságot és egységet sugárzott, amit máshol még nem tapasztaltunk! Minőségi anyagokkal dolgoztak a készítők, amit mi, vendégek és az idő is meghálál majd! Nem nagy dolog, de én imádtam az ágy háttámláját, pihe-puha volt és funkcióját tekintve is megállta a helyét, hiszen kényelmes volt hátradőlni, így az ember ülve is tudta nézni a tv-t, nem csak fekve. Fürdőszobai bekészítés is extra volt, nem spóroltak és exkluzív termékeket használnak! Nem is tudom mi várt volna még ránk, ha magasabb kategóriájú szobánk van?! Majd legközelebb kiderítjük! 😉 Nem okozott csalódást az étterem sem, ami négy különböző helységből állt, külön terem volt kialakítva a családosoknak is etetőszékkel, játékokkal, igazi paradicsom! Gasztronómia terén is méltó a hely, széles a választék reggel és este egyaránt! Sok-sok finomsággal tele is raktuk mi is a pocakunkat! Imádtam a reggelinél a helyben, frissen sült péktermékeket! Nincs is ennél jobb, mikor érzed a sütemények, kiflik illatát.. Hmm… Nem mennék el szó nélkül a hangulatos és óriási, több medencével rendelkező wellness részlet mellett sem! Panoráma kilátás társul a három szaunából kettőhöz, ahol valóban élmény megfőni és méregteleníteni! Az aromaszauna pedig igazán kellemes kikapcsolódást nyújt! Van itt még kneipp taposó, használati tanácsokkal és praktikákkal, merülő medence, feszített víztükrű úszómedence és két meleg vizes, élményelemekkel dúsított medence, valamint pihenőrész! Minden nap friss gyümölccsel várnak mindenkit! És a legnagyobb attrakció a gyerekeknek külön (!) kialakított wellness medence rész, két különböző medencével és temérdek játékkal és csúszdával! A gyerekek kánaánja, csak úgy, mint a kert! Van itt játszótér, kalandpálya, lehet ping-pongozni, kosárlabdázni, tekézni.. Kinek mihez van kedve! Ha pedig csak sétálgatni, üldögélni szeretnénk, a Zen kert kiváló hely lehet ehhez, akár teraszon és kerti kiülök egyikén elfogyasztott délutáni capuccino idején! Elmondhatom magamról, hogy nagyon kritikus vagyok és a kákán is megkeresem az utolsó csomót, itt viszont annak ellenére sem találtam semmi kivetni valót, hogy valóban teljesen új Hotelről beszélünk, amikor is nem szoktak olyan olajozottan működni a dolgok! De nem itt! Perfekt és respect! 🙂 Oláh Netty

One thought on “Kedvenc szállodám: Oxigén Hotel & Zen Spa”

1. Nekünk csalódás volt a hotel, azon kivül hogy nagyon jó a természeti elhelyezkedése, és valóban jó a design amit kitaláltak,,sajnos elég gyenge a kivitelezés, kosz volt a hotelben, (nincs napi takarítás csak ha külön kéri az ember ) ez mondjuk furcsa egy 4*-nak mondott hotelben, de rendben hisz otthon sem takarít minden nap az ember, de a reggelinél nincs csésze, kanál, kenyér!! az italautomata üres, az asztalok koszosak, morzsásak, két pincér rohangál mint a mérgezett egér,,vacsora dettó 20perc várakozás az italokra, ebédelni pedig meg se próbáljunk mert azt csak előzetes egyeztetés után sikerülhet, mert különben csak szendvics van az első osztályúnak mondott étteremben..Összességében ennyi pénzért sokkal magasabb színvonalú kiszolgálást vár az ember.