Kedvenc szállodám: Bonita Apartman Hotel, Cserkeszőlő

Az idén augusztusban a házassági évfordulónkat, Cserkeszőlőn a Bonita Apartman Hotel **** a magyar puszta, termál paradicsomában töltöttük. Gyógyító luxus elérhető áron. A Bonita a szépség és a nyugalom szigete.Amikor megérkeztünk a recepción, mosolygós arcok fogadtak és kaptunk egy karszalagot. A kocsink hűvös mélygarázsba parkolt és a személyzet segítet a mindenben. Az apartman hatalmas, szép, tiszta, nagyon modern berendezésű, hálószobával, amerikai konyhás/ két főzőlapos tűzhely, főzőedény, hűtőszekrény, vízforraló, mikró, kenyérpirító, kávéfőző / nappalival, saját terasz erkéllyel, légkondicionáltak a fürdőszoba szép nagy, hatalmas káddal és egyedülálló műszaki megoldással, minden lakásba bevezetésre került a termálvíz, ami a kádnál külön csapból folyik. Így a vendégek élvezhetik Cserkeszőlő páratlan gyógyvízét. A lakópark belső udvarában van kialakítva a pihenőpark. Napozóteraszon helyezkednek el, medencék, gyerek medence a nyugágyak, finn szauna, jacuzzi. Van játszó tér, egy hatalmas nagy kemence, mindennap délben sütöttek benne valami / sült csirke-forgatott burgonyával /vagy bográcsos volt pörkölt, róka gombával elfogadható áron /Mi fél panziós ellátással voltunk a Forrás étteremben udvarias kiszolgálással, svéd asztalos reggelivel és gazdag hazai ételkülönlegességgel vártak mindennap minket. A park az csoda szép egy aranyos kicsi tó van híddal a közepén. Nagyon jól éreztük magunkat ez alatt az öt nap alatt, a Hotel minden szolgáltatása megfelelt. Az idő nagyon meleg volt, este vacsora után nagyokat sétáltunk és utána az erkélyen gyönyörködtünk az alföld szépségében. Mindenkinek ajánlani tudom, az Alföld csoda szép Bonita Hoteljét. Az én kedvenc szállodámat. Szép napot! Mári Edit