Itt nyaraltam: Mallorca

Maga a szálloda a két csillagjával felülmúlta az elvárásaimat… szuper, fiatalos közös helységek , wifi-vel ellátva. Rengetek német és osztrák turista volt, de amúgy a vendégek között összes létező nemzetiség közül  megtalálható volt, a nyolc szint valamelyikén a hotelben. A személyzet rendkívül kedves, nyugodt és segítőkész és természetesen alapvető volt a spanyol mellett, hogy megszólaltak németül és angolul is. Változatos ételeik színes kavalkádját ismertük meg a félpanzió keretében, a gyümölcseik olyan édesek voltak mintha egy csupor mézbe mártották volna tálalás előtt. És eljött az éjszaka, néha mintha egy gyorsvonat száguldott volna át az emeletek között, mikor hazataláltak bulizó fiatalok, de a reggeli finom kávéjuk minden éjszakai felébredést kitörölt. A hotel medencéjét megszállta Németország fiatal képviselete, így a csobbanást csak a tengerparton próbáltuk. Ha a vacsoránál túl sokat ettünk félve hogy másnap a fürdőruci nem ér be a lift helyett a lépcsőt vettük igénybe. Hazautazásunk napján a kicsekkolás után csomagjainkat megőrizték, míg megjött a késő délutáni transzfer buszunk; így még aznap is tudtunk nézelődni a csodás szigeten, anélkül hogy hatalmas bőröndöket kellett volna görgetnünk magunk után. A HELY: MALLORCA, az gyönyörű, nagyon változatos, volt minden tengerpart homokos és sziklás, hegyek, kilátó tornyok, helyi vásár, üdülőfalu, nyüzsgés-pezsgés, óvárosi kis szűk utcás feeling, nagyvárosi forgatag, hajókázás, buszozás, gyalogtúra szóval minden…nincs olyan ember, akinek ne tetszene vmi a szigetben.. Volt egy partszakasz ahova távolsági busszal mentünk önállóan de olyan tiszta vize volt, átlátszó az egész mintha a Maldív szigeteken lettem volna olyan érzést adott… ez volt ES TRENC. Nehéz összefoglalni mert nagyon sok minden bele volt zsúfolva ebbe az egy hétbe, de nagyszerű volt.. képzeljétek el az utolsó nap már vízhólyagosra égett a fülcimpám…:))) Biztonságos város EL ARENAL, mert szinte minden 10. percben találkoztál rendőrrel (sőt voltak biciklis rendőrök is , mint a filmekben tekertek a homokban… micsoda vádlijuk volt ha láttátok volna). Üdv: Gyurisné Alexa