Itt nyaraltam: Harkány

Tisztelt Szállodák.hu, ezúton szeretném Önökkel megosztani Harkányi üdülésünket. Páromat születésnapjára leptem meg a 3 napos/2 éjszakás utazással. Ajándékomnak pozitív volt a fogadtatása. Izgatottan vártuk már, hogy ott legyünk. Foglalásunk a harkányi Wellness hotel szálláshelyre szólt. Pénteki napon volt az indulás. Mikor megérkeztünk, rögtön el is mentünk a gyógyfürdőbe. Remekül éreztük magunkat. A wellness részleg néhány perc alatt elfeledtette velünk az utazás fáradalmait. A kültéri medencében megtartott vízi aerobik órán is részt vettünk. A szálloda személyzetével, a szobával, valamint a reggelivel és a vacsorával is nagyon elégedettek voltunk. Harkány igazán hangulatos kis város. Szombat este egy kis vendéglő teraszán egy pohár borral koccintottunk a születésnap alkalmából. Szép emlékként őrizzük meg azt a kiruccanást. Köszönöm szépen a lehetőséget, hogy megírhattam a mi történetünket valamint azt, hogy áldoztak arra néhány percet, hogy elolvassák. Szívélyes üdvözlettel, Almási Marietta