Visegrádi hétvége

2012. szeptember 7-9 között élvezhettük a hotel vendégszeretetét. Házassági évfordulónkat ünnepeltük a Royal Club Hotel Visegrád szállodában. Péntek estefelé érkeztünk, rögtön megkaptuk a szobánkat, olyat, amilyet kértünk. Első utunk a wellness részlegbe vezetett. Szép volt az idő, így a beltéri medencéken kívül még kültéri medencét is kipróbálhattuk. Kipróbáltuk a szaunákat is, és mivel még nem voltak sokan, így szokásomhoz híven kicsit jógáztam is a melegben. Az infra szaunában kellemes, lágy zene szólt, mely segítette az ellazulást. Kíváncsian vártuk a svédasztalos reggelit. Lakto-vegetáriánus lévén sokszor nem igazán sikerült jól laknunk a szálloda árába benne foglalt reggelik alkalmával. Itt nagyon kellemeset csalódtunk. Rettentően bőséges volt a kínálat! Friss pékáruk, zöldségek, gyümölcsök, müzlik, sajtok. Még most is összefut a nyál a számban.. Délelőtt szokásomhoz híven futás közben felderítettem a terepet, hogy mit érdemes megnézni; férjen ismét a wellness részlegben pihente ki az elmúlt idők fáradalmait. Ebédelni elugrottunk a közeli pizzériába, ahol nagyon fini pizzát ettünk. A szállodától semmi sem volt messze, minden gyalogosan 5-10 percen belül meg lehetett közelíteni (kivéve a fellegvárat). A fellegvárba autóval mentünk, csodálatosan szikrázó napsütésben több órát el is töltöttünk ott, még jógás fotókat is készítettünk. Este kipróbáltam a hotel masszázságyát. Még nem adódott alkalmam ráfeküdni egy ilyen ágyra és élvezni a kellemes, gerincet átmasszírozó élményt. A szállodát másnap reggel hagytuk el, persze a finom és bőséges reggeli után. A szálloda nagyon tiszta, rendezett volt, gyönyörűen berendezett, otthonos. A szobánkhoz konyha is tartozott, felszereléssel együtt. Persze ezen a röpke hétvégén nem a konyhában töltöttem az időt, de nagyon jól jöttek a konyhai eszközök az esti étkezések alkalmával. A személyzet kedves volt és segítőkész, és csak két éjszakát töltöttünk ott, de a technikai személyzet kedvesen érdeklődött, hogy kérünk-e takarítást, vagy tiszta ágyneműt, törölközőt stb. Mind a ketten nagyon szép emlékekkel gondolunk vissza erre a hétvégére! Beküldő: Kalamász Zsanett