Dráva Hotel Thermal Resort

Kedves Szállodák.hu! Egyik kedvenc kirándulásom beszámolóját osztanám meg veletek a játék keretében: Idén május 1-jén volt párommal a megismerkedésünk 3. évfordulója, amit rendszerint igyekszünk egy relaxálós hosszú hétvégével megünnepelni. Idén sem történt ez másképpen. Úticélunk ezúttal Harkány volt, a választás pedig a Dráva Hotel Thermal Resortra esett. A szállásra az interneten találtam rá egy akció keretében. Az ajánlat rögtön felkeltette érdeklődésemet. A képek és az árak is nagyon csalogatóak voltak, így nem is hezitáltunk sokáig, lefoglaltuk. Május elsején érkeztünk. A parkoló ingyenes volt a hotel vendégeinek számára, ezt mindenképpen pozitívumként sorolnám fel sok másik szállodával szemben. Hízelgő volt, hogy már a legelején mosolygós személyzetbe botlottunk. A recepción minden kérdésünkre kielégítő választ kaptunk, a személyzet a 3 nap során végig lehengerlően udvarias és segítőkész volt. Miután elfoglaltuk szobánkat és bepakoltunk első utunk a közvetlenül a szálloda mellett elhelyezkedő Harkányi Gyógy- és Strandfürdőbe vezetett. Május elejéhez képest szokatlanul nagy meleg köszöntött be, az autónk hőmérője 32 fokot mutatott! Úgy látszik az ég is velünk volt és semmi sem árnyékolhatta be kirándulásunkat. A strand tiszta és igényes, de a hirtelen kánikulára nyilván nem voltak felkészülve, mert kevés medencét helyeztek használatba a külső strand területén. Az ejtőzést színes és változatos programokkal dobták fel. Nagy kedvencem a vízi aerobic és zumba oktatás volt. Pár órányi lazítás után visszatértünk a hotelbe, hogy meglátogassuk az ottani wellness részleget is. Számomra a legfontosabb ugyanis minden kirándulás során, hogy legyen egy medence,ahol feltöltődhetek. Nem okozott csalódást ebben a szálloda, sőt! A medence tágas, úszásra és relaxálásra egyaránt kiválóan alkalmas, hiszen dögönyözővel és különböző fúvókákkal is ellátták, emellett egy jakuzzi is kényeztet bennünket. Így amíg én úsztam pár hosszt a párom is örömét lelhette a különböző gombok nyomogatásában 🙂 A napozóterasz nagyon praktikus, a szálloda tető részén helyezkedik el, így az utcáról kíváncsiskodók elől el van zárva. Sajnos ez nem mondható el a hotel többi lakójáról, hiszen a teraszt körbeölelik a szobák ablakai, így ez számomra zavarta némiképp a nyugalmat. Ezt leszámítva tökéletesen alkalmas a nap szerelmeseinek a sütkérezésre. Törölközőket és köpenyt biztosítanak, de szállodai papucsot nem. A teljes feltöltődés után úgy döntöttünk hódolunk a gasztronómiai élvezeteknek is, így útba vettük az éttermet. A vacsora minden igényt kielégít. Az ételek változatosak és bőségesek. Svédasztalról választhattunk 2 féle leves és tucatnyi meleg főétel közül. A vacsora igazán ízletes volt, és mondhatom nyugodt szívvel ajánlanám bárkinek. Biztosan mindenki talál magának az ínyére valót a meleg fogások, különféle saláták, gyümölcsök és ínycsiklandó desszertek között. Nekünk elnyerte tetszésünket 🙂 Vacsora után kisebb sétát terveztünk. A szálloda parkja kicsi ugyan, de nagyon hangulatos és gyerekbarát, így ha valaki családdal menne arra is kiválóan alkalmas. A virágok ontották magukból a pompás illatot, ahogyan leültünk közéjük a szolidan kivilágított kertbe. A recepción megtudtuk,hogy a közelben kerékpárt is lehet bérelni, illetve lehetőség van kisvasúttal vagy lovaskocsival körbenézni a várost. De mi inkább a romantikus sétát választottuk kettesben. A főutcán rengeteg a cukrászda, kávézó és étterem, így biztosan mindenki talál kedvére valót. Mi egy fagyi mellett döntöttünk 🙂 A hotelbe visszatérvén már csak az alvás maradt hátra, hogy kipihenjük az első nap fáradalmait. Másnap kipihenten ébredtünk. Nem is csoda, hiszen az ágy kényelmes és tágas, kiválóan alkalmas az igazi pihentető alvásra. A fürdőszoba tiszta, törölközőből több is van, mint elég. A reggeli legalább annyira elnyerte tetszésünket, mint az előző napi vacsora. Nagyon változatos volt a kínálat, hideg és meleg étel, joghurtok, gabonapelyhek, hideg italok, teák és kávék egyaránt a rendelkezésünkre álltak. Bőséges volt a zöldség és gyümölcs kínálat is,ez számomra mindig nagyon fontos. Reggeli után elindultunk, hogy sorra vegyük a környék nevezetességeit. Így jutottunk el például a Siklósi várhoz,valamint Villányba,ahol semmiképpen sem szabad kihagyni a dióbor kóstolót!:) Esti program gyanánt újra célba vettük a a szálloda wellness részlegét, de ezúttal a szauna világra kiélezve. Míg párom a finn szaunát és a gőzkabint részesítette előnyben, addig én inkább az infraszauna nyújtotta örömöknek hódoltam. A sószoba lenyűgöző látványával különösen meghitt hangulatba hozta az embert, így mondhatom teljes kikapcsolóst nyújtott mindkettőnk számára. Az egyetlen dolog, amit nem próbáltunk ki az az edző terem volt. Nem vagyunk azok a sportos típusú emberek:) Harmadik napon a bőséges reggeli után még ejtőztünk egyet a medencében, majd búcsút intettünk a hotelnek és Harkánynak és Pécs felé vettük utunkat. A város lenyűgöző és bár már több ízben jártunk ott újra és újra magával ragad hangulata. A főtér felújítva várja látogatóit és járdakövek közül előtörő szökőkút is enyhülést hozott a turisták számára a kánikulában:) Ezután Pécsváradra kocsikáztunk és felkerestük a Dombay-tót, ami remek kikapcsolódást nyújthat akár a kisgyerekes családok számára is. Innen már hazafelé vettük utunkat és nyugodt szívvel állíthatom, hogy teljesen sikerült feltöltődnünk ezalatt a 3 nap alatt. Ha lehetne máskor is szívesen elidőznék Harkányban, hiszen a városka csendes, nyugodt, kiválóan alkalmas a testi-lelki feltöltődésre és leírhatatlan hangulatot áraszt. Így bátran ajánlom mindenkinek, mert nekünk feledhetetlenné tette az évfordulónkat! 🙂 Farkas Gyöngyi, Szeged