Tihanyi nyaralásom

Két évvel ezelőtt Tihanyban nyaraltunk, szerintem Magyarország egyik legszebb helye, a pihenni vágyók számára is. Sokat napoztunk, gyönyörködtünk a tájban és a balatoni kilátásban. Club Tihany melletti erdős részen volt a szállásunk, ahova csak egy földúton lehetett eljutni, mégis közel a strandhoz. Nagyon sokat horgásztak a srácok, reggeltől estig. Ebédet bográcsban főztük meg, természetesen halászlé is volt a menü! Nagyon jól felszerelt hely, külön hal pucolásához is kabinokat építettek fel. Ha egy kis sétára vágytunk elmentünk beljebb az erdőben a tanösvényen, ami szép és rendezett  volt, különböző táblák voltak kirakva, hogy milyen állatokkal találkozhatunk, és mit érdemes tudni róluk. Tényleg nagyon gazdag az állatvilága Tihanynak, mi is nagyon sokszor összefutottunk borzzal, sünnel, békával, csúszómászókkal, madarakkal, még egyszer egy rókát is láttunk a hegyen. Nagyon közel volt a strand is, nagyon jól éreztük magunkat! Sokat napoztunk, fürödtünk, fagyiztunk, elmaradhatatlan volt a lángos, főtt kukorica, hekk, főtt virsli mustárral és a palacsinta!! Balatont ezért is szeretem a legjobban!! Külföldön nem csinálják ilyen jól mint itthon! Estefele a stégnél nagyon szép volt a kilátás a naplementére, borozgattunk, még a főzés utáni tűz mellett élveztük a kilátást és a jó társaságot! Siófokot és a körülötte lévő városokat Zamárdit is lehetett látni! Utolsó éjszaka át is mentünk komppal az aranypartra, ahol nagyon jó volt a hangulat, mindig jó kedvem lesz, és rengeteg energiát kapok, nem csoda ha sok itt a külföldi ember! Nagyon jól éreztem magam! Beküldő: Örvendi Alexandra
A beszámoló nyereményjátékunkra érkezett.