Itt nyaraltam: Danubius Health Spa Resort Aqua Hotel, Hévíz

Nem hittem a fülemnek! Az én nevemet mondták, tehát én nyertem a 2 főre szóló 2 éjszakás ”kalandot” az egyik, általam kiválasztott Danubius szállodában! Hurrá!!! Mivel ezen a hivatalos, karácsony előtti rendezvényen a férjem nem volt velem, komolyan elgondolkodtam azon, hogy a karácsonyfa alá teszem a nyereményemet. Ezzel ugyanis titkon remélhettem volna, hogy jövőre – látva, hogy én erre vágyom -, valami hasonló meglepetés vár majd karácsonykor. De persze ez csak egy elvetemült, kósza gondolat volt, első dolgom otthon a nagy nyeremény elújságolása volt. A hotel kiválasztása is egyszerű volt: 20 éve nem voltam Hévízen, oly sok szépre, jóra emlékszem ebből az időből, és nemcsak azért, mert akkor 20 évvel fiatalabb voltam. Kiválasztottuk a Danubius Health Spa Resort Aqua Hotelt, megegyeztünk velük az időpontban. Aztán persze kiderült, hogy mindig minden másként van: férjemnek közbejött valami, így legnagyobb örömömre 20 éves lányommal mentünk ketten, „csajos” kényeztetős hétvégére. Már a gondolat is nagyszerű volt! Mindig tanul az ember. Az autóútból azt tanultuk meg, hogy soha nem indulunk el térkép nélkül, mert bár százszor jártunk arra régebben, mi simán eltévedünk. Így történt most is, Nagybajom lett a „nagy bajunk”, a mi „Bermuda-háromszögünk”, mert sajnos oda- és visszafelé is tettünk egy kis véletlen kitérőt. Ráadásul visszafelé a „tévúton” majdnem lefotóztak bennünket, de szerencsére megúsztuk. Ámde nyilván nem ezért volt fantasztikus a hétvége! Még egyikünk sem volt ilyen nagyszerű szállodában, nem volt részünk még ennyi kedves kényeztetésben, figyelmességben. A hétvége végül is fürdésről, szaunázásról, masszázsról, finom ételekről szólt, de mindebbe belefért egy kis sportolás is. Béreltünk a Hotelben bicikliket, aztán irány Keszthely! Bementünk a Festetics-kastélyba, lementünk a csodás Balaton-partra, nagyon élveztük. Azt már kevésbé, hogy az én kerékpárom, szerencsére csak hazafelé, defektet kapott, így félúttól tolni kellett. Nem baj, közben a lányommal jókat beszélgettünk, nevetgéltünk. Oly ritka örömünnep az, amikor gondtalanul együtt lehetünk! Mindezt ezzel az írással is köszönöm! A hotel tökéletesen biztosította hétvégi pihenésünket, a kényeztetés, a finom ételek, italok, a kedves, udvarias személyzet, az igényes környezet mind-mind hozzájárul ehhez. Tőlünk csak jót fog mindenki hallani Hévízről, és persze erről a csodás Danubius Health Spa Resort Aqua Hotelről. Köszönjük! Walterné Müller Judit