Élménybeszámoló: Vital Hotel Nautis

2012 január 13-án pénteken mentünk párommal a gárdonyi Vital Hotel Nautis ****-ba. Saját autónkkal mentünk és nagyon könnyen megközelíthető volt a szálloda. 2 éjszakára mentünk. 13 órakkor értünk oda és egyből egy nagyon jó élményben lett részünk mivel az egész szálloda épülete egy hajót ábrázol. Érkezésünk után azonnal el is tudtuk foglalni a szobánkat. A recepciósok nagyon kedvesek voltak velünk. Kipakolás után elvittük az autót a szálloda zárt parkolójába. Majd a kipakolás után egyből indultunk megnézni és kipróbálni a wellness részleget ami állt egy nagyobb élménymedencéből, 10-12 fős jakuzzi, szauna, szanárium, infraszauna, gőzkabin és masszázs szobákból állt. Lent voltunk 2 órát majd átöltözés után mentünk vacsorázni. Svédasztalos vacsora várt minket az étteremben. A menü széles választékú volt. Tálaltak ráksalátát, garnélarákot, sajtmártásos körtés csirkemellet, bakonyi szeletet, kagylólevest és egyéb  sok ínycsiklandozó ételt. Lehetőség volt bowlingozni, pin-pongozni és fitneszezni a szálloda területén. Amiből a fitneszezést ki is használtuk a második napon a büféreggeli ledolgozása érdekében. A mozgást követően a wellness következett majd egy kis délutáni pihenés a szobában. Miután kipihentük magunkat elmentünk sétálni a szálloda környékére, azonban a rossz időjárás miatt ez egy gyors és kis kör volt. Visszaérkezés után egyből mentünk a vacsorára ami hasonlóan nagyválasztékú volt, mint az előző napon csak kevesebb tengeri herkentyű került az asztalra. Az utolsó nap reggeli előtt még lementünk egyet szaunázni és úszni majd összepakoltunk és reggeli után kijelentkeztünk a szállodából és már véget is ért a januári wellness hétvége. Nagyon jó volt ez a három nap. Teljesen illik a szállodára a saját szlogenje „Egy hajónyi élmény…”. Mindenkinek csak ajánlani tudom a szállodát. Ami nekünk a legjobban tetszett az a wellness részleg hihetetlen szépsége volt.