Élménybeszámoló: Liget Wellness és Konferencia Hotel

Hegyi Edit élménybeszámolója: A Liget Wellness és Konferencia Hotel gyönyörű természeti környezetben, Szarvason található a Körös egyik holtága mellett. Lehetőség van úszásra, sárkányhajózásra, sétahajózásra, kenuzásra, vízibiciklizésre, a mólókon napozásra. A hotelhez tartozó kertben még szabadtéri sakktábla is van. Különlegesség, hogy a szállodának saját gyógykútja és két gyógyvizes medencéje is van. A kinti szaunaházban jót szaunázhatunk, különleges szaunaszeánszokon vehetünk részt. Én a trópusi gyümölcsöset és a mézeset próbáltam ki, remek volt! A gyümölcsökkel bedörzsöltük magunkat és közben még falatozhattunk is belőle. Ebben a szaunában fürdőruha nélkül is engedélyezett a relaxálás. A kinti úszómedencéje is van a hotelnek, ami egyébként télen is üzemel. A benti szaunázás után jókat úsztam kint is. Gőzkamra, gyerekmedence, élménymedence is nagyszerű volt! A wellness részlegen belül  sószoba várja az allergiásokat. Kipróbáltam egy kínált spa szolgáltatást: nagyon ügyes kezű masszőrhöz sikerült kerülnöm, élmény volt a kezelés! A kellemes hangulatú szobában szinte teljesen kikapcsolódtam. A kisfiam is nagyon élvezte az ott létet: a kinti gyermekjátszóteret és trambulint, csak úgy, mint  a benti játszószobát, ahol még kis méretű toalett,  sőt pelenkázó is van. A szobák keleti stílusúak, a recepció bejárata előtt pedig kis bonsai stílusú fák fogadják a vendégeket. Aki nem szállodai szobára vágyik,  annak módja van modern apartmanokban megszállni. Láttunk egyet belülről és mondhatom az is rendkívül szép volt és igényes. Az ételek finomak, bőségesek, a kiszolgáló személyzet pedig nagyon kedvesnek bizonyult, az étteremben kifogástalan tisztaság volt. Kalandpark is található a szálloda területén, bár a bejutás külön belépő megváltását igényli, mi kipróbáltuk! A hotelben konditerem, mellette pedig egy liget található kiépített futóúttal a sportolni vágyók számára. Itt érdemes legalább egy kis sétát tenni! Külső programjavaslataim: A híres szarvasi vízi színház pár percre van a Liget Wellness Hoteltől. Igazi szarvasi halászlét pedig a Halászcsárdában ettünk, ami pár percre van a hoteltől. A  közelben van egy állatpark, a méltán híres szarvasi arborétum és a Mini Magyarország makettpark. Ha erre járnak a régi Magyarország közepét is érdemes megnézni. Nagyon szeretem ezt a szállodát, mert elérhető áron foglalható csomagjai vannak és mondhatom, hogy ez Békés megye ékszerdoboza. 🙂 Gyerekes családoknak, pároknak, nyugdíjasoknak is ajánlom ezt a kitűnő hotelt, melynek visszatérő vendégei vagyunk…Apropó: jópofa, hogy hotelnek állatbarát, sőt saját hattyúja van, aki Rudi névre hallgat!  🙂

Ide kattintva Te is megtekintheted a Liget Wellness és Konferencia Hotel jelenleg elérhető ajánlatait!

Liget Hotel Szarvas

Küldd el korábbi, külföldi vagy belföldi utazással kapcsolatos élménybeszámolódat az info@szallodak.hu címre és írásod közzétesszük a https://blog.szallodak.huwp/ -n! Minden beküldőt 5000 Ft értékű voucherrel ajándékozzuk meg!