Élménybeszámoló: Hotel Lővér, Sopron

Tisztelt Szállodák.hu! A nyereményjátékon szeretnék résztvenni ezzel az élménybeszámolóval a kedvenc szállodánkról. Idén nyáron immáron harmadik alkalommal nyaraltunk Sopronban a Hotel Lővérben. Nagyon szeretjük ezt a szállodát, mert szépek a szobák, kedves a személyzet és két kis gyermekünk (most 2,5 és 4,5 évesek) sem unatkozik itt. Nagyon szép emlékek kötnek ide minket, mert itt voltunk nászúton, és pár évre rá kislányom itt tette meg első önálló lépéseit. Idén és tavaly is a családi napok kereteiben voltunk itt és nagyon tetszettek a programok, vetélkedők amiket a gyerkmekeknek szerveztek és még a 2 éves kislányom is bekapcsolódhatott a játékba, a kisfiam pedig azóta is büszkén őrzi a nyereményként kapott oklevelet. A kertben gyönyörű helyen szép játszótér várja a gyerkőcöket és a kis játszószobában (ez azért lehetne kicsit nagyobb is) is jót játszottak. Gyermekmegőrzés kár hogy nincs, mert szívesen elmentünk volna egy masszázsra, vagy futni együtt a férjemmel. Nagyon finom és bőséges volt a reggeli és a vacsora is, bár a választék az elmúlt években nem nagyon változott. Nagyon jó ötlet, hogy a szálloda lakói kedvezményt kaphatnak a közelben található strand és kaladpark belépőjegyeinek árából. A fürdő részleget nem nagyon használtuk, mert jó időben inkább kirándultunk, amikor esett pedig rengetegen voltak, ezt is lehetne bővíteni kicsit. Összességében, ha újra Sopronban töltünk pár napot biztos, hogy megint ezt a szállodát választjuk. Tisztelettel: Tuksa Mónika