Élménybeszámoló: Erzsébet Park Hotel, Parádfürdő

Bajtai Zsuzsanna vagyok. Én és párom még decemberben elmentünk egy wellness hétvégére a parádfürdői Erzsébet Park Hotelbe. Remek volt! A reggeli és a vacsora bőséges volt, természetesen lehetett külön ebédet is rendelni, de erre a rengetegféle étel miatt, amit kaptunk reggelire, nem volt szükség. A kiszolgálás is első osztályú volt. Az egyik ott dolgozó segített nekünk, mert a környéken szerettünk volna sétálni egy jót. Ehhez nyomtatott nekünk egy térképet a látnivalókról. A recepción is nagyon közvetlenek voltak, mindenben segítettek. A wellness részről nem is beszélve. Pezsgőfürdő, ülőmedence, úszómedence. Finn szauna merülő medencével, infra szaunák, aroma-, fény- és sókabin, török gőzfürdő, illetve a konditerem. 3 éjszakát tötöttünk ott. Véleményem szerint nem fizettünk sokat, más szállodákhoz képest elég “olcsó volt”. 57000 Ft volt az egész, úgy hogy ebben benne volt 1 ebéd+ egyik este 2 pohár bort rendeltünk. Más szállodák ajánlatait megnézve úgy döntöttünk jó lesz nekünk a Mátra. A levegő sokkal tisztább, a táj gyönyörű. Elég kellemes időt fogtunk ki. 🙂  Aki tényleg pihenni szeretne és egy kis feltöltődésre vágyik, annak ajánlom figyelmébe az Erzsébet Park Hotelt, Parádfürdőn. Remek ajánlataik vannak, érdemes elmenni!:) Beküldő: Bajtai Zsuzsanna