Balatoni wellness hétvége

A Párommal minden évben nyaranta egy hétre elutazunk a Balatonra. Ez már hagyománnyá nőtte ki magát, minden júliusban, legkésőbb augusztus elején útnak indulunk Balatonlelle városába, hogy eltöltsük ott a nyár legszebb hetét és kikapcsolódjunk, élvezzük a nagy meleget a Balatonban fürdőzve, matracon napozva, finom hideg sörrel pótolva a folyadékigény. 🙂 Ilyenkor érzi igazán az ember, hogy ezért érdemes évközben dolgozni. Idén viszont nagyon boldogok voltunk, mert nem csak hogy nyáron megyünk a Balcsira, hanem már tavaszra is sikerült beiktatnunk egy hosszú hétvégét a siófoki Azúr Hotelben! Hűvös márciusi nap volt, mikor útnak indultunk, de ez egyáltalán nem szegte kedvünk, hiszen tudtuk, hogy a szállodában megannyi program és kikapcsolódási lehetőség vár ránk! Siettünk is hát, hogy minél hamarabb odaérjünk, ezért már a kora reggeli óránkban útnak indultunk Budapestről a Balaton felé! Azon kevesek közé tartozunk, akik már magát az utazás minden pillanatát is élvezik, így az a két óra gyorsan és vidáman elrepült! A hotel könnyen megközelíthető, kiváló nagy parkolója van, biztosan mindenki talál benne szimpatikus helyet kocsija számára. Mikor még csak az interneten tájékozódtunk a hotelről, már akkor látszott, mekkora monumentális méretekkel rendelkezik, viszont a valóságban még sokkal nagyobb! Szép, ápolt kertjében teljesen a Balaton széléig le lehet sétálni! Amikor mi mentünk, még a jégtorlaszok is láthatóak voltak a part mentén! Izgalmas volt, mert így még sosem láttuk a Balatont! Ezután a recepció felé vettük az irányt, kíváncsiak voltunk már a szobánkra, így szerettük volna minél előbb elfoglalni azt! Földszinten helyezkedett el szobánk, amihez egy hatalmas terasz is tartozott. Első dolgom oda vezetett, kíváncsi voltam, mit láthatók róla. A teraszunk előtt egy nagy bokor alatt rámkacsintott két kis szempár. Két kölyök vörös cicával néztünk farkasszemet! Nagyon aranyosak voltak és rögtön első szóra oda is jöttek a teraszunk elé bemutatkozni! Szerencsére az útról még maradt nálunk egy bontatlan szendvics, így meg tudtuk kínálni őket, jóízűen falatoztak belőle és tovább is álltak! Szobánkban a minibáron kívül helyet kapott még egy hatalmas LCD TV is, ami pont az ággyal szemben helyezkedett el a falon. Esténként fekve is kényelmesen tudtuk nézni az ágyból a több mint 30 csatornát! Mivel Siófokon huzamosabb időt soha nem töltöttünk el, így a szoba bírtokba vevése után rögtön a város felé vezetett utunk. A főtér közepén egy hatalmas víztorony áll, ami ma már kilátóként és félig múzeumként funkcionál. Sajnos zárva volt, felmenni nem tudtunk, de kívülről is fantasztikus látványt nyújtott! A térhez közel találtunk egy tetszetős cukrászdát is, aminek nagyon örültem, mert nagy édesszájú hírében állok és addigra már meg is éheztem! Ha arra jártok, feltétlen keressétek meg, isteni a forró csoki és a sütemények.. Hmm.. Délutáni sétánk után felfedeztük a Hotel wellness részlegét is, amire nyugodt szívvel mondhatom, hogy valóban mindenki megtalálhatja ott azt, amire igazán vágyik! Válogathattok a pezsgőfürdő, élményelemekkel dúsított óriási medence, gyógyvizes medence, gyermekeknek külön kialakított pancsoló, számtalan szauna, aroma-, só- és csendszoba közül! Ha igazi kényelemre és teljes feltöltődésre vágysz, ne hagyd ki egyiket sem! Mikor mi ott voltunk, Beauty Napok voltak. A wellness részleg recepciójánál teakóstoló volt egész hétvégén, kozmetikusok kényeztették arcmasszázzsal és különböző kezelésekkel a vendégeket, manikűrös gondoskodott a kezek ápolásáról, mindezek után a masszírozós fotelben teljes testünket megmozgatták, miközben még pihentünk is! Fantasztikus élmény volt! Miközben teljesen ellazultunk, észre sem vettük, mennyire elszaladt az idő és már mehettünk is vacsorázni! A Hotel több étteremmel is rendelkezik, mindenki kényelmesen elfért! A tágas, ízlésesen berendezett étteremben minden este kellemes élmény volt elfogyasztani a bőséges svédasztalos vacsoránkat. A választék valóban nagyon gazdag, mindent megtalálni, ami szem-szájnak ingere. Kezdvén a több féle hideg előétellel, salátákkal, isteni levesekkel! Húsimádók, vegetáriánusok, de még a gyerekek is találtak a foguk alá valót, mindenki kedve szerint variálhatta az ízeket! És a desszertek.. Torták, pohárkrémek, 10 féle szeletes sütemény! Úgy tele tettük a pocakunkat, hogy vacsi után már csak ágyban szerettünk volna pihengetni, a pihe-puha illatos ágy pedig gyorsan álomra hajtotta fejünket és másnap reggelig el sem engedett minket! Tökéletes volt! Sajnos, mint minden pihenésnek, egyszer ennek is vége szakad, a mostani három nap is szélsebesen elment, viszont annál több élménnyel gazdagított minket! Köszönjük szépen a felejthetetlen napokat és vissza is térünk, nem is olyan sokára, augusztusra! Beküldő: Oláh Netty
A beszámoló nyereményjátékunkra érkezett.

One thought on “Balatoni wellness hétvége”