Wellness, Hévíz

Tisztelt Szallodak.hu! Örömmel vettem az újabb játék lehetőséget. Már régebben megfogalmazódott bennem, hogy tavalyi nyaralásom élményét valamilyen formában megosztom az emberekkel, és ez a mostani játék nagyszerű lehetőséget biztosít erre. Tavaly nyáron a párommal Hévízen nyaraltunk a Zena Beauty and Med Centerben. 3 leírhatatlan és fantasztikus napot töltöttünk el ebbe a szállodában, és természetesen Hévízen is. 24 éves voltam tavaly, és még soha nem jártam Hévízen addig. Sokan csodálkozva fogadták nyaralásunk színhelyét, mondván, hogy ez a város “idősebb” korosztálynak való. Itt az írásom legelején szeretném ezt cáfolni. A város gyönyörű volt, tele volt fiatallal, fiatal párokkal, nagyon sok külföldivel és csak úgy pezsgett az élet. Nem tartozik a szálloda értékeléséhez, de nekem iszonyatosan tetszett, hogy mivel Székesfehérvárról indultunk gyönyörű helyeken vezetett utunk Hévízig. Mivel a szállodai szobánkat délután 2 órától tudtunk elfoglalni, ezért kora reggel indultunk útnak, hogy sok mindent megtudjunk nézni az út közben. Így történt, hogy voltunk Keszthelyen a kastélyban (azt hiszem, aki járt már ott oldalakat tudna róla írni), voltunk a Szigligeti várban, és egy gyönyörű helyen a Balatongyöröki Szépkilátónál. Tapolcán is jártunk, de sajnos annyira sokan voltak a barlangnál, hogy nem jutottunk be. Ezek után érkeztünk meg Hévízre, a szálloda a város központjában volt, így hamar megtaláltuk. Innentől kezdődött a csoda. A szálloda gyönyörű, modern, és tiszta (hihetetlenül tiszta) volt. A személyzet udvarias, segítőkész, figyelmes, csak rébuszokban tudok róluk nyilatkozni. Egy nagyon kedves hölgy kísért fel a szobánkba minket, miután lefoglaltunk bizonyos szolgáltatásokat ( ilyen volt a masszázs, pedikűr, manikűr, kozmetika). A szobánk mininál dizájn-os volt, minden igényt kielégítő. Délutáni programunk egy masszázs volt, amivel feltöltődtünk, ( itt szeretném megjegyezni, hogy a személyzet milyen figyelmes volt, elkísértek minket a szalonba, majd utána a recepcióig, a szalon is minden új és modern felszereléssel rendelkezett) utána még vacsora előtt a wellness részleget is kipróbáltuk. Többféle szauna volt, medencék, és pihenő helyek. Mindenről sugárzott a hihetetlen modernség, és a tisztaság (számomra ez nagyon fontos). A falakon élő moha volt a wellness részlegben. Este a városban vacsoráztunk, mert a szállodában nem volt étterem részleg, de én/mi nem negatívumként éltük meg. Városban ebben az időben zenei napokat tartottak, sok remek programmal, vásárokkal. Másnap reggel a szállodában reggeliztünk (ugye nem volt kimondott étterem, de hideg konyhát tudtak biztosítani, ami tele volt friss egészséges ételekkel és italokkal). Reggeli után vettük igénybe a többi szolgáltatást, amelyek szintén első osztályúak voltak. (Figyelmesség itt is megfigyelhető volt, frissítő italokat kaptunk)  Ezen a napon Hévízzel ismerkedtünk, és természetesen a nap hátra lévő részét, a Hévízi-tónál töltöttük, ami szintén egy fantasztikus élmény volt. Este egy nagyon hangulatos kis olasz étteremben vacsoráztunk. Csodás nap volt ez is. Harmadik napunk reggele egy kiadós reggelivel kezdődött, majd még a wellness részlegben pihentünk kicsit, és sajnos utána már 10óra lett és el kellett hagynunk a szállodát. Hazafelé vezető utunkon még megálltunk  a fonyódi kilátónál is, amiről belehetett látni az egész Balatont. Összességében azt hiszem életem egyik legszebb belföldi szállodájában tölthettem el pár felejthetetlen napot. Nem tudom írásomból mennyire lehetett kivenni, de ezt a szállodát látni kell, és megtapasztalni azt amit nyújtani tud. Köszönöm, hogy elolvasták az írásomat. Üdvözlettel: Papp Renáta