Wellness hétvége nyeremény a Szallodak.hu -tól

A szallodak.hu nyereményjátékán én voltam az egyik szerencsés és nagyon boldog nyertes, aki egy 3 napos- 2 éjszakás wellness hétvégét tudhatott a magáénak 2 fő részére, egy 4 csillagos hotelben, félpanziós ellátással és korlátlan wellness használattal.
Hosszas tanakodás után a párommal kiválasztottuk a számunkra megfelelő időpontot, ami 2013. január 11-ére esett. Az időpont kiválasztása semmi sem volt a szálloda kiválasztásához képest! Annyi gyönyörű szálloda van kis hazánkban, hogy igen kemény fejtörést okozott, hogy melyiket is válasszuk. Mivel én is, és a párom is nagy szauna őrültek vagyunk, elkezdtük szűkíteni a választható hotelek körét. Fontos szempont volt számunkra, hogy legyen finn szauna és az elengedhetetlen merülő medence. Én közben figyeltem, hogy azért meleg vizes medence is legyen, és ha még úszómedence vagy jakuzzi is lenne, annak nagyon örülnék.
Nos, végül kiválasztottuk azt a hotelt, amit én már elsőre kiszúrtam a sok közül A helyszín Balatonfüred: Anna Grand Hotel. Izgatottan vártuk az indulás napját. Imádjuk a Balatont, Füredet pedig kimondottan! Fél 3-ra megérkeztünk a hotelhez. A recepción meg is kaptuk a szobakulcsot. Birtokba vettük gyönyörű és elegáns szobánkat. Nagyon tetszett a szálloda hangulata. Olyan igazi királylányos. A bútorok újak, de a régi kor hangulatát idézik. A szobában hatalmas belmagasság, szintén a kor hangulatát idéző ablak és függöny. Nálam a fürdőszoba is meghatározó szokott lenni és itt ebben sem kellett csalódnom. Ragyogó tisztaság és szép tágas fürdőkabin várt minket.
Miután kigyönyörködtük magunkat a szobánkban, egy gyors kipakolás után átöltöztünk és mentünk is le a wellness részlegbe. A képek alapján már nagyon kíváncsiak voltunk rá. Azt kell, hogy mondjam, ritka az olyan szálloda, mely ilyen nagy, és színvonalas SAJÁT wellness részleggel rendelkezik. Az úszómedence gyönyörű!!! Feszített víztükör, medencevilágítás és pont jó hőmérséklet. Öröm volt itt úszkálni. Az élménymedence meleg vizes és 3 blokkból áll. Itt aztán van minden, a sakktáblától kezdve, a hátmasszírozós vízsugárig. Este ez a medence is gyönyörű világításban pompázik. Nagyon szép látvány. Arról nem is beszélve, hogy hatalmas üvegfelületen keresztül nézelődhetünk az udvar felé. Van egy 3-4 személyes Jakuzzi is. Ez nagyon picike, ezért többnyire csak 2-en tartózkodtak benne, és ahogy kiszállt belőle valaki, már ült is be a következő páros. A funkcióját azonban teljes mértékben betölti, 30 percnél tovább úgysem ajánlatos benne tartózkodni. A legtöbb időt a szaunában töltöttük. Van 3 infrakabin, amit mi csak kívülről néztünk meg, mert a célpont nálunk a finn szauna volt. Tudomásul kellett vennünk, hogy ebben a szállodában nemhogy szauna szeánszok és felöntések nincsenek, de tilos volt bármilyen illóolajat a kövekre locsolni. Automata rendszer működik, ami bizonyos időközönként locsolt némi vizet a kazánra. Szerencsére jó meleg volt így is a szaunában és viszonylag nagy is volt, úgyhogy volt benne hely bőven. Nagy piros pont, hogy több homokórát is elhelyeztek a szaunában, így mindenki tudta nézni a saját idejét, akkor is ha később jött be. Szintén nagy-nagy piros pont, hogy kitűnő merülő medence állt a rendelkezésünkre, a jégkút mellett. Akinek még ez sem lenne elég, élményzuhany és kneipp taposó is van. Kipróbáltuk a gőzkabint is, de nekünk nem tetszett. Nagyon szép, tágas kabin, de nagyon gyenge volt. Páromnak nagyon tetszett, nem győzte dicsérni, hogy az egész wellness részleg területén olyan jó padlófűtés volt, hogy mezítláb lehetett mászkálni, nagyon jól esett a lábunknak a jó kis meleg talaj.
A szauna világ után a másik gyenge pontunk az étterem, vagyis hogy milyen a konyha! Az Anna Grand Hotel konyhája nálunk 10-es skálán 10-es osztályzatot kapott. Mosolygós és végtelenül kedves pincérek fogadtak bennünket. Mesésen megterített asztalok és finomabbnál finomabb fogások sorakoztak az étteremben. Azt sem tudtuk mivel kezdjük. A sok érdekes és modern étel mellett a házias ételek is megtalálhatóak, párom nagy örömére. Itt biztos, hogy mindenki talál a fogára valót. Próbáltunk minél több fogást megkóstolni, ezért kis adagokat szedtünk. Így is óvatosnak kellett lennünk, mert a desszertek újabb kihívás elé állítottak minket. Négy vagy öt féle süteményből lehetett választani, ami persze egytől egyig finom és hívogató volt. A reggelik is bőségesek voltak. Volt péksütemény, joghurtok, gyümölcsök, szalámik, hidegtál, zöldségek, sajtok és mindezek mellett csokis kuglóf és egyéb kis finomságok. Az étteremről csak jót tudok elmondani, de nem ismételgetem magam!
Számomra fontos a testmozgás, de a szállodában sajnos nincs konditerem. Vagyis pontosítok, a terem megvan, csak gépek nincsenek. Ezt tudnám említeni negatívumként. A mozgást megoldottuk így is, mert sokat úsztunk.
Egy szónak is száz a vége, nagyon kellemes 3 napot tölthettünk el itt. Nagyon találó a Hotel mottója: Klasszikus elegancia. Valóban ez jellemzi az egész szállodát. Mindemellett varázslatos környezetben fekszik, a Balaton partján. Köszönöm a lehetőséget a szallodak.hu-nak! Üdvözlettel: Medics Alexandra