Kedvenc szállodám: Narád Park Hotel

Kedves Szállodák.hu! Március 18-20. között töltöttem egy fantasztikus hétvégét a mátraszentimrei Narád Park Hotelben. Én március 17-én ünnepelem a születésnapomat, és páromtól egy wellness hétvégét kaptam ajándékba :). Én választhattam ki a szállodát a ahová szerettem volna menni. És akkor ez a szálloda fogott meg. De nem csak kettesben mentünk, hanem 5-en. Párom öccse, annak felesége és közös kislányuk Blanka is velünk jöttek. 2011.3.18-án délben indultunk. Kb. úgy számoltuk, hogy olyan max 3 óra alatt oda érünk. Hát egy picit elszámoltuk magunkat, ugyanis a fél 5-re érkeztünk meg. Eléggé esős, hideg idő volt. A szálloda hegyen van, és az út fel a hegyre is eléggé félelmetes volt, főleg, hogy szabályosan hömpölygött az út mellett a patak. Fél 5-kor végre megérkeztünk. A recepción bejelentkeztünk, és 2. emeleti egymás melletti szobát kaptunk. Kicsomagoltunk, aztán célba is vettük a wellness részleget. Nagyon jó volt, és nagyon szép. A fény játékok, a kupola alakú üveg tető, az élmény medence, a só fürdő- mind nagyon jó volt. Szaunáztunk is. És még a gyerek medencében is pancsoltunk Blankával. Ő először még nem igazán mert bele jönni a nagy medencébe, de aztán megbátorkodott. Elég kevesen is voltak akkor. Péntek este miután elhagytuk  a wellness részleget, a recepción keresztül mentünk fel a szobába, és a recepciós hölgy nagyon kedves volt, meg is kérdezte, hogy tetszett e fürdőzés, jól érezzük e magunkat. És ha bármit szeretnénk nyugodtan lehet szólni neki. Áll a rendelkezésünkre. Az estéli vacsi nagyon finom volt, de amúgy minden étkezés isteni volt. Szerintem egy pár kiló rám is mászott akkor :). Kiszolgálók kedvesek voltak, és a szakácsnak pedig minden elismerésem :). Szombaton délelőtt fürdőztünk, aztán délben elmentünk az egyik falusi étterembe, a nevére sajnos már nem emlékszem, de ilyen régebbi stílusú szlovák ételekkel tarkított csárda volt. Jó hely volt. Finom, és nagy adagot kaptunk ott is. Délután vissza tértünk a szállodába. Fürödtünk még egy utolsót, aztán mentünk vacsorázni. De nem a szálloda éttermébe, mert ott lakodalom volt, hanem az egyik konferencia terembe terítettek meg a szálloda vendégeinek. És ami nagyon szép volt, valamint imádom is, hogy akkor szombaton havazott, de nem is akárhogyan. Hatalmas pelyhek, és iszonyatos nagy hó fúvás. Nekem tetszett. Vasárnap aztán 10 óra körül elhagytuk a szállodát. Nagyon jó kirándulás volt, bármikor visszamennénk oda.. 🙂 Sóki Marietta