Itt nyaraltam: Hotel Szieszta, Sopron

2013. július 31-2013. augusztus 2-áig a családommal (feleségem és 10 éves fiam) Sopronban nyaraltunk és a Hotel Szieszta szállodában szálltunk meg. Nagyon kedvező volt a hotel ajánlata 2 éjszakára félpanziós ellátással. Amikor a szállodába értünk nem győztünk ámulni, hogy mekkora nagy és milyen szép helyen van. Erdő veszi körül és nagyon jó a levegő. A recepción nagyon kedvesek voltak. Kitöltöttük a szükséges papírokat és aztán irány a szoba a harmadik emelet 301. lett a Miénk. Nagyon jó helyen volt: közel a lifthez!!! A szobába érve a kisfiam így szólt: Anya ez tök jó szoba!! Nekünk is tetszett, de az szomorúsággal töltött el Bennünket a feleségemmel, hogy az ágyak nem egymás mellett voltak és sajnos nem lehetett őket összetolni ):  De aztán megjött a kedvünk, mert a szoba tiszta volt és a ruhákat is jól el lehetett helyezni. A kipakolás után irány a Wellness részleg!!!! A medence klassz volt, csak egy kissé hideg volt a vize. A jacuzzi viszont jó meleg volt. Sőt nagyon jó volt beülni a gőzfürdőbe és a szaunába. Ami nagyon tetszett, hogy volt egy nagy klassz terasz, ami a szálloda kertjére nézett. Ott voltak nyugágyak, ki tudtunk feküdni és csodálhattuk a gyönyörű erdős részt!!! Aztán megláttuk a nagy kerti sakkot, amit a fiammal rögtön ki is próbáltunk!!! A lazítás után jött a várva várt első vacsora!!! Az étterem nagyon klassz volt és az ételek fantasztikusan finomak voltak!!!!!! Nagyon nagy volt a választék és folyamatosan fel is töltötték a fogyó készletet. Nagyon jól laktunk és azt követően elhatároztuk, hogy bemegyünk Sopron belvárosába. Másnap a reggeli szintén nagyon ízletes volt bőséges választékkal. Nagyon jó szakácsuk lehet!!!! A szállodában lehetett billiárdozni is és nagyon klassz dolog, hogy szerveztek külön programokat a vendégeknek. Egyik este például volt egy zenész és nem is énekelt rosszul!! Annyira tetszett a szálloda, az éttermi része és a kiszolgálás, hogy még egy nappal megtoldottuk az ott tartózkodásunkat. A recepción is nagyon rugalmasak voltak és gyorsan el lehetett intézni a SZÉP kártyás fizetést is. Majdnem elfelejtettem, hogy a szálloda által nyújtott szolgáltatásba beletartozott a Soproni strandra belépő  és a Fertő-tavi strandra is belépő a családnak. Amit ki is használtunk és mindkettő nagyon klassz volt. Persze kifogtuk az jó időt is!!! A strand egyébként nagyon klassz és kulturált!!!! Összességében elmondhatom, hogy nagyon jó és emlékezetes nyaralásunk volt!!! A szállodát azóta is ajánljuk a barátainknak, ismerőseinkenk!!!!! Kovács Zsolt és családja