Itt nyaraltam: Fried Kastélyszálló

Egyik nap egy nagyszerű hírt kaptam. Egy wellnesshétvégét nyertem a Fried kastélyszállóba, Simontornyára. A meglepődöttségtől alig tudtam megszólalni. Már aznap felhívtam a szállodát, hogy egyeztessük a konkrét időpontot. Július 18-án a legjobb barátnőm édesanyjával elindultunk egy kicsit kikapcsolódni. Már az érkezésünkkor az első benyomások nagyon pozitívak voltak. A szálló egy fantasztikus környezetben, szőlőhegyek ölelésében terül el. A kastély kívülről olyan, mintha az ember visszacsöppent volna a múlt századba. A parkban hatalmas tölgyfák nőnek a magasba. Számomra a legpozitívabb élményt a személyzet jelentette a nyaralás során. Olyan figyelmesek, segítőkészek, kedvesek voltak, hogy hasonlóval még nem igazán találkoztam utazásaim alkalmával. Miután az érkezéskor elfogyasztottam az első kávét édesítővel, utána már csak azt hoztak a kávém mellé. A kastély belső elrendezése gyönyörű, mindenhol faragott bútorok, kandalló. A szobánk gyönyörűen kidolgozott mahagónifából készített bútorokkal voltak berendezve. Nagyon elegáns, ízléses és kifinomult volt. Volt klíma is a szobánkban, ami a nyári nagy melegben nagyon hasznos volt. Az étteremben felszolgált finom étkek a gasztronómia csúcspontját jelentették számomra. Az első este elfogyasztott sárgabarack krémleves ízét még mindig a számban érzem. A vacsora mellé finom borokat fogyasztottunk. A másnapi reggeli láttán teljesen meglepődtem. Terülj-terülj asztalkám, minden volt, ami szem-szájnak ingere. Az étteremhez tartozik egy bár, amely a reformkori kávéházak hangulatát juttatták eszembe. A wellness részleg is nagyon pazar volt. Volt pezsgőfürdő, úszómedence, gőzkabin, finn szauna, infraszauna, aroma-tepidárium és élményzuhany is. Miután elfáradtunk  nagy fürdőzésben a napozóteraszon leltünk nyugalmat. Ezeken kívül az aromamasszás is nagyon kellemes volt, teljesen felpezsdültünk tőle. A kikapcsolódást fokozta egy nagyon jól felszerelt fitneszterem is, ahol szakszerű segítséget, tanácsokat is kaptunk. A hétvégénk egyik legnagyszerűbb programja a pálinka és borkóstoló volt. A kóstolós során 4 fajta pálinkát és 5 fajta bort volt szerencsénk megkóstolni. Nagyon jó volt a hangulat, felkészült volt a kóstolót vezető fiatalember is. A lefelé vezető út már egy kicsit hosszabb ideig tartott, mint a felfelé vezető. A Fried Kastélyszállót mindenkinek csak ajánlani tudom. Annak, aki egy kis kikapcsolódásra, nyugalomra és csendre vágyik ideális ez a szálloda. A két nap alatt szinte megállt körülöttünk az idő, teljesen megfeledkeztünk a gondokról, bajokról és csak magunkra koncentráltunk. Nagyon hamar elment ez a két nap, de már akkor eldöntöttem, hogy mindenképpen szeretnék ellátogatni erre a varázslatos helyre. Üdvözlettel: Bankó Mónika Veronika