Élménybeszámoló: Szalajka Liget Wellness Hotel

Tavaly egy tavasszal egyhosszú hétvégét töltöttünk a Szalajka Liget Wellness Hotelben, csak az ünnep második napján érkeztünk, de már a délelőttöt is kihasználtuk a Szalajka völgy megismerésére, délután pedig elfoglaltuk a szállást, ami – gondolom a telt ház miatt – egy kis várakozásba tellett. A szoba tágas és kényelmes volt, a megbeszéltek szerint családi szobát kaptunk. Este már ki is próbáltuk a sokféle wellnes lehetőséget, különösen a sókamra és a gőzkamra volt kedvünkre. A mozgás után jólesett a finom vacsora, a kiszolgálás figyelmes és kedves volt. Másnap reggel úszással indítottunk – még reggeli előtt – a fedett kb. 20 méter hosszú medencében. Gazdag reggeli és ismét indulhattunk a környék megismerésére, mert látnivaló van bőven. (Milleniumi kilátó, lipicai ménes, börtön múzeum, pisztrángos tó..) A gyerekek a szállóba visszafelé úton már fenték a fogukat a beígért csokiszökőkútra – velük együtt én is :-)) – azonban mire késő délután visszaértünk a hotelbe, már sajna kifogyott a szökőkútból a csoki, ami nem került pótlásra, így csak a látvány maradt, kár mert a reklámfogás ötletet kitűnő volt. Ez azonban csak apró kis negatív élmény maradt a többi kellemes mellett, ezért bármikor szívesen visszatérünk majd ide.