Élménybeszámoló: Köln

2011. júniusában Kölnben voltunk párommal a  Art Hotel **** hotelben. Maga a szállás nagyon szép volt igényes, tiszta helyen és belváros szívében található. Repülővel mentünk, ami Düsseldorfban szállt le onnan transzfer vitt minket a szállodához. Érkezésünk után elfoglaltuk a szobánkat, amik gyönyörűek voltak. Nagyon szép és modern kivitelezéssel. majd megkerestük a wellness részleget, ami a legfelső szinten volt. Maga a wellness nem nagyon nyerte el tetszésünket mivel az egész egy szaunából és a tetőn pár napozóágyból állt. Ez mi nagyon keveselltük. Egy rövid belváros nézés és séta után mentünk vacsorázni. Svédasztalos kínálat várt minket a szállodában. Az ételek nagyon finomak voltak bár nem volt nagyon nagy kínálat. Vacsora után mentünk a kényelmes szobánkba és eltettük magunkat holnapra. Következő nap ébredés után egy kis szaunázással kezdtük a napot majd folytattuk a reggelivel, ami büféreggeli jellegű volt finom bőséges ételekkel. Reggeli után elmentünk egy nagy városnéző körútra városnéző busszal majd Köln közelében található vidámparkban adrenalint gyűjtöttünk magunkba és miután kiszórakoztuk magunkat mentünk vissza a szállodába vacsorázni a vacsorahasonló volt, mint előző nap svédasztalos finom ételekkel. Vacsora után elmentünk a Dómhoz, ami nagyon gyönyörű volt éjszaka. Ezután bementünk egy igazi kölni pubba ahol jobbnál jobb német söröket ihattunk. Végül hazatértünk a szállodába és lepihentünk. Az utolsó nap reggelén is a szaunázással kezdtük, majd mentünk reggelizni. Összepakoltunk a szobából és kijelentkeztünk ezek után eljött a nem várt pillanat a haza repülés. Nagyon jó nyaralás volt élményekkel és látnivalókkal teli. A szálloda is nagyon szép volt csak és kényelmes, de a wellness részleg nagyon kevés volt így az nem nagyon nyerte el tetszésünket. Azonban az elhelyezkedés nagyon jó, mert aki városnézés miatt megy Kölnbe az egyik legjobb választás ez a hotel. Beküldő: Taba Máté