Élménybeszámoló: Hunguest Hotel Flóra, Eger

4 éve párommal életünk első közös,hosszú hétvégéjét töltöttük Egerben! Nagyon szeretem a várost, a strandot és hosszas készülődés előzte meg utazásunkat! Telefon kikapcsolva, csak a pihenés! Soha az életben nem ettem még olyan finom ételeket, mint a Hunguest Hotel Flóra szállodában! Svédasztalos reggelink és vacsorán volt! Kipróbáltam a borlevest, amit azóta se tudtam olyan finoman elkészíteni, mint amilyet a nyaraláson ettünk! Egyik szombat este részt vettünk egy esti városnézésen! Szinte sodort minket magával a tömeg! A sok bulizni induló fiatal, a sok érdeklődő turista! Az idegenvezetőnk is kitett magáért! Az este fénypontja az volt, amikor a többség úgy döntött, mindenki egyénileg megy vissza a saját szállodájába! És persze nekünk fogalmunk se volt merre kell menni! De milyen a női megérzés? Nyomkövető ösztöneimre hagyatkozva, fél óra séta alatt vissza találtunk! Leültünk egy bár teraszára koktélt szürcsölgetni és csodáltuk a tűzijátékokat, amit három különböző irányból lőttek! Mi apartmant választottunk! Akkor még nem volt babánk és megengedhettük magunknak! A két szintes helyiségből csodálatos volt a kilátásunk. Az alsó szinten bőr ülőgarnitúrában hűsöltünk, felérve az emeleten pedig egy fantasztikus hálóhelyiség várt! Persze, mint minden nő, megérkezésünket követően birtokba vettem a fürdőszobát, ami hatalmas, gyönyörű, harmonikus és tiszta volt! Első nap befizettünk egy thai masszázsra, aminek most is örülne minden egyes porcikám! Míg férjem a jacuzzi és a masszázs fotel rabja lett, én csak pihentem és töltődtem!
Alig várom,hogy újra vissza menjünk! Élveztem minden pillanatát!