Élménybeszámoló: Hotel Eger Park

2012.január 13-15.,egy hétvégét töltöttünk az Eger ***& Park **** Hotelben. Visszajáró vendégnek számítunk már. Parkolni a szálloda udvarán lehet. A Hotel nagyon szép,és tiszta. A falakon a képeket, minden alkalommal megcsodáltuk. Nagy a tisztaság, a személyzet a maximumot nyújtja. Az ételekről: nagy a választék,és nagyon finomak. Udvarias kiszolgálás, vacsorához élőzene volt. A negyedik emeleten volt a szobánk, csodálatos kilátással a várra. A wellness részlegről: 7:00-22:00-ig van nyitva. Sokféle szauna van. Az én kedvencem a finn szauna, gyakran látogattam. A feleségem az aroma szaunát részesítette előnybe. Ő Thai masszásra volt, itt is a bőség zavara. Nagy a választék ott is.. Medencékről: úszómedence, jakuzzi, melegebb vizű, vízsugárral masszírozó medence. Természetesen megnéztük Eger nevezetességeit is. Hideg szél fújt, így a forralt bor sem maradhatott ki! Vacsora után, mindig lementünk a wellness részlegbe. Erre gondolok itthon minden este, “de jó is volt”! Fájó szívvel jöttünk el, lelkileg és fizikailag is kipihenve. Biztosan visszamegyünk még ide, a fiaink és menyeink társaságába. Tisztelettel: Lesinszki Lajos