Eger & Park Hotel

Örömmel gondolok vissza az Eger&Park Hotel superior 3 csillagos szállodájára. Csodás 4 napot töltöttünk el itt. Már az érkezésnél szép látvány fogadott bennünket, mert a szálloda bejárata nagyon egyedi. Külön, zárt parkoló állt a rendelkezésünkre. A szobák nagyon barátságosak voltak. Patyolat tisztaság várt minket. Tetszett, hogy ebben a szállodában már fejlett annyira a rendszer, hogy kártyával kellett nyitni az ajtót. Nagyon jó ötlet volt az is, hogy kettő kártyát kaptunk, így nem kellett azon aggódni, hogy ha az egyikünk éppen fürdik, a másikunk, hogy jön be a szobába. Nálam elég meghatározó a szoba és a fürdőszoba kérdése. Itt semmi okom nem volt panaszra! Hangulatos kis erkély is volt a szobánkhoz, ahonnan gyönyörű volt a kilátás Eger városára. Szerettem oda kiállni néha.Kipakolás után az első utunk a wellness részlegbe vezetett. A szallodak.hu weboldalán már nézegettünk képeket, ezért izgatottan vártuk, hogy kipróbálhassuk a medencéket és a szaunákat! Volt itt egy melegvizes medence, egy pezsgőfürdő és egy úszómedence. A két medencével teljesen meg voltunk elégedve, de a szálloda színvonalához nem illett az a kis semmitmondó pezsgőfürdő, ami a két medence között feküdt. Kényelmesen maximum 3 ember fért el benne. Itt megjegyezném, hogy 5-en mentünk wellnesselni, de soha nem tudott az egész csapat együtt pezsgőfürdőzni egy jót. Arról nem is beszélve, hogy a pezsgőfürdőbe való bemászás, és az onnan törénrő kimászás kész akrobata mutatvány volt, ugyanis nem volt korlát. Ez az egy negatív élményünk volt a medencéket illetően. A szaunák közül a finn szaunát használtuk a legtöbbet és a hozzá tartozó szuper merülő medencét. Nagy nagy piros pont a szállodának, hogy ilyen színvonalas merülőmedencét üzemeltetnek, ez sajnos nem mindenhol van így, pedig ez teszi teljessé a szaunázási szeánszot.Csapatunk érzékeny pontja az étkezés, ugyanis mindegyikünk nagy haspók hírében áll! Az étterembe a 4 csillagos Park Hotelen keresztül vezet az út. Kellemes séta volt ez minden reggel és este. A 4 csillagos részleg számomra egy kastély hangulatát keltette. Gyönyörű antik bútorok vettek körül minket a folyosón. Első este még nem is sejtettük, hogy mi vár ránk az étteremben. Szó szerint elállt a lélegzetünk! Azt sem tudtuk mihez nyúljunk, bolyongtunk a finomabbnál finomabb előételek, főételek és desszertek között. Tudtuk, hogy ismét jó szállodát választottunk és nem maradunk éhen. Miután magunkhoz tértünk az ámulatból és sikerült is mindenkinek kiválasztania a fogára valót, helyet foglaltunk. Az étterem két részből áll, van egy benti, és egy kinti, terasz szerű rész, ami nyáron valószínűleg nyitott. Mi márciusban voltunk, ekkor még a hűvös idő miatt zárt volt, de így is kellemes volt ott elfogyasztani a reggeliket és a vacsorákat. Az ételek nem csak jól néztek ki, hanem kifogástalanok is voltak. A desszerteket, mintha egy profi cukrász készítette volna. Nem csak mezei, házi sütemények kerültek a tálcákra. Csodálatos volt a díszítésük, és az ízük.. még most is kiráz a hideg.
A reggelik során sem kellett csalódnunk. Bőséges választék volt minden reggel. Finom, friss péksütikék vártak minket és friss zöldségek, gyümölcsök. A tea, kakaó és tej mellett gyümölcslé is volt a válsztékban, ami nagy kedvencünk volt! Nem győztünk csodálkozni és ámuldozni, hogy mennyire jó a konyhájuk. Egyik nap beiktattunk egy kis kirándulást is. Egertől nincs messze Szilvásvárad, ezért ellátogattunk a Szalajka Ligetbe. Béreltünk kerékpárt és feltekertünk a kilátóhoz. Mindenkinek ajánlom, hogy legalább egyszer látogasson el ide. Csend, nyugalom, béke a természet lágy ölén. A kilátóhoz felfele menet nem igen nézelődtünk, mert épp elég volt feltekerni. Nagy kihívás volt, de sikerült! A visszafelé út azonban kárpótol mindenért. Lefelé ugyanis csak a féket kell behúzni néha, bár a fiúk igen hamar leértek, mert élvezték a száguldást. Én viszont gyönyörködtem a tájban. Leírhatatlanul szép és érintetlen ott minden.A kis kirándulásunk és a vacsora után nagyon jól esett megmártózni a meleg vízben a szállodában. Nagyon örültünk és ki is használtuk, hogy 9-ig nyitva tart a wellness részleg. Sajnos ez is ritka. Volt már olyan szálloda, ahol 7 után már nem lehetett lemenni. Na de itt ezzel sem volt probléma.A 4 nap után úgy hagytuk el a szállodát, hogy ide még biztos, hogy visszatérünk! De itt még nem ért véget a nyaralásunk. Kirándultunk egyet Egerben is, hisz gyönyörű város. Kár lett volna kihagyni. Meglátogattuk az egri várat, és sétáltunk a Dobó téren is.Végül betértünk egyik kedvenc éttermünkbe a Palacsintavárba. Aki még nem járt ott, feltétlen próbálja ki! Óriáspalacsinták hada várja az ide érkezőket. Eger és az Eger&Park Hotel superior nálunk csillagos ötösre vizsgázott! Medics Alexandra