Balatoni nyaralás

A nyár nekem egyet jelent a Balatonnal. Gyermek korom óta ide járunk a családommal nyaralni. Törzshelyünk Balaton-Szabadi Sóstó. Nem telt el úgy év, hogy egy vagy két hetet ne töltöttünk volna el itt. 3 éve már a párommal és a barátainkkal látogatjuk a jól megszokott, barátságos és otthonos faházat. Tavaly is remekül éreztünk magunkat. Minden reggel kiülünk a teraszra és elfogyasztjuk a finom reggelit. Kis pihenő után lemegyünk a vízpartra, ami 5 percnyire van a faháztól. Elmondhatatlan érzés leheveredni a fűben és beleszagolni a kellemes balatoni levegőbe. Imádom ezt! Csak feküdni a pléden és hallgatni a parton pihenő emberek nyüzsgését, a víz hangját. Egész nap fekszünk a napon, olvasgatunk, kártyázunk, majd ha már nagyon melegünk van megmártózunk a pont jó hőmérsékletű vízben. Van, hogy a parton nézzük végig a naplementét. Ilyenkor már megnyugszik a víz és csak 1-2 ember töri meg a vízfelszínt… gyönyörű látvány. Ilyenkor lehet a legszebb képeket készíteni. Miután végleg kiürül a strand, elindulunk a faházba, ahol a vacsorát néha bográcsban készítjük el, de nagyon szeretünk tárcsán is sütni. A vacsora után elkezdünk készülődni az esti buliba, már ha nem punnyadunk be a sok evés, ivás után. Irány Siófok, a Balatoni nyár kihagyhatatlan helyszíne. Hajnalig tartó tánc, nevetés, és a legjobb zenék! Másnap pedig kezdődik minden elölről. Nincs is annál jobb, mint másnap a parton kipihenni az előző éjszakai mulatozást.Tavaly pont akkor mentünk nyaralni, mikor a Balaton Sound Fesztivál zajlott Zamárdiban. Oda is átmentünk 1 napra. Felejthetetlen élményben volt részünk. Pont az nap volt hőségriadó, úgyhogy nem fáztunk. A vízben hűtöttük magunkat, miközben az általunk legjobban szeretett zenék szóltak a parton. Mindenki táncolt a vízben, a stégen, a füvön. Nagyon jól éreztük magunkat. Az esti koncert előtt vissza mentünk a nyaralóba, kicsit felfrissültünk és indultunk is vissza Zamárdiba, az éjszakába.Pont egy hónap múlva megyünk az idei 1 hetes balatoni nyaralásunkra. Már alig várom! Nem is vágyom máshová. Szép a tengerpart is, de “nekem a Balaton a riviéra”… Üdv.: Medics Alexandra
A beszámoló nyereményjátékunkra érkezett.