Balaton: a magyar tenger

Kedves Szállodák.hu! Sokszor részt vettem már, ilyen fogalmazás íráson nálatok! De ez a téma már most a kedvenceim közé tartozik! Hiszen mi sem könnyebb, mint a legkedvesebb helyünkről írni! Minden évben több alkalommal ellátogatok a párommal a Balatonra. Általában Május 1-jén a Badacsonyba utazunk át, utána Augusztusban megpihenünk a déli parton 10 napra és a következő látogatásunk a téli időszakban van amikor korcsolyázni megyünk.. 🙂 Balatonlellén vannak ismerőseink akiknek kedvenc vendégeik vagyunk, így többnyire hozzájuk járunk vissza. Ez persze nem jelenti azt, hogy más részen még nem is jártam csak lellén, hiszen amikor épp nem sikerült kifognunk 40fokos ragyogó napsütést, akkor sem ment el a kedvünk hiszen autóba ülve szépen végigjártuk a fantasztikus helyeket! Tavaly nyáron pont akkor mentünk erre a 10napos kis pihenőre amikor brutál meleg volt,  Így hát bepakolva a ruhácskáinkat nekivágtunk az alig 2órás útnak. Első dolgunk volt, hogy leszaladjunk és belecsobbanjunk a kellemes meleg vízbe. Ebédre visszamentünk a szállásra, kicsomagoltunk, pihentünk egyet így az utazás után és elmentünk bicajozni egyet… majd este 9óra után ismét vízbe vetettük magunkat.. Nekem ez minden nap nagy élmény, az éjszakai fürdőzés… olyankor már elvonulnak az emberek és nem fröcskölnek agyon, meg dobálnak meg pár marék iszappal 😀 Szépen elringatózunk a matracon az én szerelmemmel. A következő napjaink is hasonlóan telnek, jó korán felkelünk hiszen pihenni a maradék 11 és fél hónapban is tudunk otthon, itt inkább kiélvezzük a szórakozást. Tehát ébredés és reggeli után bicajra pattanunk és jó pár km-ert tekerünk. Majd egy csobbanás a vízben és indulunk is vissza ebédelni a szállásra. Hiszen a kerti grillezésnél nincs is jobb móka. Délután legtöbbször különféle programokat tervezünk be.. autóba pattanunk és elkirándulunk szebbnél szebb helyekre.. Majd egy könnyű vacsi után egy kis beszélgetés az ismerősökkel és indulás a kedvenc éjszakai pancsolásomra  A legutolsó nap mindig a legszomorúbb… a búcsúzás… az utolsó fürdés.. és irány haza a mindennapokba. El sem tudnám képzelni a nyaram Balaton nélkül 🙂 Szívesen barátkoznék a gondolattal, hogy idén egy negyedik alkalom is beprogramozódna a nyarunkba, ezáltal a 3 napos pihenés által. Beküldő: Kovács Zsuzsanna
A beszámoló nyereményjátékunkra érkezett.