A járatsűrűséget illetően Michael Cawley, vezérigazgató-helyettes elmondta: Londonba napi két járat, Milánóba heti 10, Brüsszelbe, Dublinba, Párizsba, Rómába, Varsóba és Barcelonába napi egy, Stockholmba pedig heti öt járat közlekedik majd, de a többi úti cél is heti 4-5 járattal lesz elérhető. Az, hogy ezekből mi marad majd meg a téli menetrendben is, annak függvénye, hogy milyen teljesítményt érnek el a nyári időszakban. Mint a mai sajtótájékoztatón elhangzott, Olaszországban és Spanyolországban például elsőszámú a Ryanair, ami azt is jelenti, hogy e két küldőországból több tízezer vendéget hoznak majd, felpezsdítve Budapest és az ország turizmusát. Újságírói kérdésre, miszerint van-e valamilyen konkrét szándékuk azzal, hogy több relációban „rányitnak” a Wizz Airre, a légitársaság hangsúlyozta: szerintük a Wizz Air hasonló problémákkal küzd, mint a Malév és a sorsa is hasonló lesz, mert túl magas árakon dolgozik viszonylag szűk útvonalválasztékkal.
Kemény a pszichikai hadviselése a Ryanair menedzsmentjének.