Itt nyaraltam: Családi Wellness Hotel Gyula

Egy igazi meglepetéssel készültem a kisfiamnak az ovis ballagására! Tavaly már felfigyeltem egy gyulai hotelre és megfogadtam, hogy idén mindenképpen elmegyünk oda. Így is lett! Kisfiam most szeptemberben kezdte az iskolát, így az év eleje, az első félévünk az iskolaválasztásról és az azzal kapcsolatos dolgokról, ügyintézésekről, az iskolába való felkészülésről szólt. Gondoltam a ballagás után jól jönne egy kis feltöltődés mindkettőnknek, így gyorsan elkezdtem szervezni, hogy hova is menjünk: az egyértelmű volt, hogy a Szállodák.hu-n keresztül fogok úticélt, hotelt választani számunkra, mert nagyon segítőkészek. 🙂 Gyulát választottam és a már tavaly kiszemelt Családi Wellness Hotelt! A ballagás hetén apránként kezdtem beavatni a meglepibe a kisfiamat, a ballagás napján már tudta, hogy másnap utazunk pár napra egy újabb csodás helyre és már nagyon izgatott volt. Édesanyámat is elvittük magunkkal, így hármasban indultunk „feltöltődni” pár napra Gyulára! Mikor megérkeztünk a hotelbe, már a fogadtatás is nagyon kellemes volt, udvarias, kedves, figyelmes személyzet a recepción, hát még a hotel látványa; rögtön beleszerettünk! A kisfiam rögtön meg is jegyezte: itt biztos nagyon jól fogjuk érezni magunkat! És bizony így is volt, nagyon jól éreztük magunkat az alatt a 3 nap alatt, amíg ott voltunk. Minket az sem zavart, hogy néha eleredt az eső, esernyővel, esőkabáttal indultunk sokszor sétálni, megnézni a Gyulai várat, felfedezni együtt a várost gyalog, vagy éppen a városnéző kisvonattal. A szoba hangulatos, fiatalos berendezésű, jól felszerelt, igazi élmény volt számunkra a pihenés. A wellness részlege is elvarázsolt Minket, nagyon sokat fürödtünk, különösen örültem annak, hogy volt külön gyerekmedence is, így a kisfiam is szabadon élvezhette a fürdőzést. A hotelben van egy játszóház is, Csigakert Játszóház, amit a nap bármely szakában használhattak a hotel egészen pici vendégeitől kezdve a nagyobb gyerkőcök is a szülőkkel együtt, ennek szintén nagyon örült a kisfiam. Nagyon vidáman, önfeledten játszottunk, szórakoztunk együtt, csúszdáztunk, mókáztunk délutánonként. Az ételek is nagyon ízlettek, bőséges reggeli, ebéd, vacsora, finomabbnál finomabb ételek. 🙂 Az egyik ételt, desszertet külön kiemelném: ez pedig a madártej. Ez az a desszert, amit soha nem ettem meg addig, nem ízlett. Viszont egyik este vacsoránál, amikor a kisfiam már a második adagot ette jóízűen, gondoltam egyet és azt mondtam, ezt meg kell kóstolni; természetesen a kisfiam is lelkesen támogatta az ötletemet: „Anya, ezt meg kell kóstolnod, mert isteni finom!” Azóta már otthon is készítettem madártejet magunknak, úgyhogy ez a hotel érdeme, megszerettették Velem! Erre a hotelre igenis illik a mondat: CSALÁDBARÁT! Mert itt egyszerre pihen, feltöltődik, játszik, pancsol, élményekkel gazdagodik az egész Család! Mi mindhárman így jöttünk haza, még most is sokat emlegetjük ezeket a napokat! Külön érdekessége a nyaralásunknak, hogy anno kisgyerekként Én is nyaraltam Gyulán a szüleimmel, testvéremmel, de hogy milyen idős voltam, már nem emlékeztem rá. Egyik délelőtt elmentünk megnézni azt a szállodát, ahol régen nyaraltunk (Hotel Erkel) és közben Édesanyám elmesélte, hogy pont ugyanannyi idős voltam, mint az Én kisfiam (6 és fél éves), Én is iskolakezdés előtt álltam, amikor itt nyaraltak Velem. Természetesen készítettünk fényképeket itt is, a régi Hotelnél, de már mellettem áll a kisfiam is! 🙂 Mi mindenképpen visszatérünk még Gyulára és a Családi Wellness Hotelbe! Murányiné Rendes Brigitta